אופוזיציה בתוך האופוזיציה: ח"כ טיבייב הוא המורד הראשון

איתי גדסי No Comments on אופוזיציה בתוך האופוזיציה: ח"כ טיבייב הוא המורד הראשון

שמחה מוקדמת באופוזיציה: החוק של ח"כ איציק שמולי, להשוואת קצבאות הזקנה לשכר המינימום, עלה היום להצבעה במליאה, ונפל בגלל חבר סיעתו שלא הצביע בעד. בשל כך הושעה ח"כ רוברט טיבייב מכל פעילות פרלמנטרית, במחנה הציוני אומרים, "הסנקציות כנגד טיבייב יוחרפו לפי פעילותו בכנסת"

ח"כ רוברט טיבייב צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביטן צדק: כשהקואליצה חזרה לעמוד על חודו של קול אחד, אמר ח"כ דוד ביטן, כי הוא בונה על הח"כ החדש רוברט טיבייב מהמחנה הציוני, יש אפשרות שיצביע עם הקואליציה.  טיבייב מצידו הבהיר כי הוא לא בכיס של אף אחד. היום (רביעי) ח"כ רוברט טיבייב בהצבעה על החוק של ח"כ איציק שמולי להשוואת קצבאות הזיקנה לשכר המינימום עלתה להצבעה, לא הצביע בעד עם האופוזיציה.

מהמחנה הציוני נמסר: "בימים האחרונים פעלנו לגייס את כל סיעות האופוזיציה לטובת הצעת החוק החשובה הזאת, שלבסוף נפלה בפער של קול אחד.ח"כ טיבייב בחר במופגן ובזמן אמת להתעלם מדרישת נציגי הסיעה להשתתף בהצבעה, וזאת ללא כל הצדקה.

מדובר באקט חמור של הפרת משמעת סיעתית בנושא עקרוני וחשוב.

בשל כך החליט יו"ר הסיעה יואל חסון, ועל דעת יו"ר המחנה הציוני גבאי ויו"ר האופוזיציה לבני, להשעות את פעילותו הפרלמנטרית לחודש לרבות השתתפותו בועדות, מכסות חקיקה, הצעות לסדר ודיונים מהירים. אם במהלך החודש הקרוב ח"כ טיבייב יפעל כשחקן קבוצתי ובהתאם לעמדות הסיעה הסנקציות יוסרו. אם יפעל נגד הסיעה הסנקציות יוחרפו".

גם עניינו של ח"כ חיליק בר שטס לסין בימים בהם יש עוצר טיסות, ידון עם חזרתו לארץ.

השאלה הגדולה שנשארת פתוחה, האם בשל הסנקציות הקשות כנגד ח"כ רוברט טיבייב הוא יבחר לערוק לשורות הקואליציה, תמורת הסכמים מול הליכוד. יש לציין כי טיבייב היא חבר במפלגת ישראל בתינו, קדימה והתנועה.



0 תגובות